16 noiembrie 2012


Buna ziua si bine v-am gasit.


    Sunt o mamica de 31 de ani norocoasa si mandra posesoare a unui baietel de 1 an si 4 luni, cuminte, frumos, destept, insa un pic cam mofturos la mancare. Ingerasul nostru se numeste Sebi si cum era de asteptat din momentul in care a venit pe lume viata noastra s-a schimbat la 180 de grade el devenind prioritatea noastra. Acest prim an din viata copilului nostru a fost unul plin de bucurii, realizari, insa inevitabil si de griji, nesomn, presarat cu diverse obstacole si probleme la care am gasit solutii sau s-au rezolvat de la sine. Nu de putine ori am fost in situatia in care am cautat o parere, un sprijin poate chiar un raspuns in spatiul virtual si de multe ori l-am gasit, alteori nu. Acestea fiind datele m-am hotarat sa impartasesc si eu din intamplarile pe care le-am trait si din problemele pe care le-am intampinat din postura de proaspata mamica.



    Bebele meu a fost alaptat la san pana la 6 luni apoi incepand diversificarea.. au aparut si problemele. Nu toate retetele clasice sunt pe placul bebelusilor, cum nici marul ras cu biscuite nu a fost o solutie in cazul nostru. Astfel am inceput sa tatonez terenul, usor, usor sa invat ce-i place si ce-i face bine si astazi la 1 an si 4 luni avem o lista destul de lunga de retete pe care le mananca cu pofta. Tin sa mentionez ca Sebi a avut reflux gastro-esofagian si a mi-a varsat aproape zilnic pana la varsta de 9 luni si ca urmare nu a putut consuma alimente acide cum ar fi fructele crude rase sau sucurile de citrice.



    M-am hotarat sa deschid acest blog pentru a va oferi atat retete pentru diversificare, cat si o parte din solutiile la problemele cu care eu m-am confruntat, despre care m-am informat si peste care am trecut in cele din urma cu bine, cat si sfaturi referitoare la ingrijirea si dezvoltarea copilului.


    Speram sa va fie de folos si macar o mamica sa gaseasca raspuns pe blogul meu, sa afle ca nu este singura in incercarile prin care trece si sa stie ca, atata vreme cat bebelusul este fericit si sanatos, si dezvoltarea lui trup si suflet este mult mai armonioasa, si noi parintii vom fi fericiti alaturi de el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu